понеділок, 28 листопада 2016 р.

Альбом для себе

Куку)) Ось буває так, що і часу зовсім не має, і фото ну дуже-дуже вже особисті, а як надихнуть, то руки чешуться, і посеред ночі замість сну у тебе - альбом!!! Ну прямо, не щоб альбом, а так ...лайт версія, для себе....для своєї сім"ї....без різних там секретів, і різних хитрих технік, а просто чистий релакс і медитація.....
Я думаю, ви уже здогадались, я беру участь в СП WinterBook !!!
Мій перший розворотик, альбом буде 25*30 не стандарт))



Ось так))) Минулого року у нас була чудесна професійна фотосесія, і навіть доплатила, щоб наші фото не були в інтернеті, не пройшло і року))) покажу лиш вам, ви ж нікому?)))
ОЕ етапу - список - тег із найголовнішими справами - поцілунки. обнімашки і любов))),
фарба+маска - у мене акварель двох кольорів і маска Пріма - букви про любофффф)), пір"я - крафт+штампи+вирізання)))
Люблю багато повітря, багато чистого простору і мало фото.....для себе альбом....
Мій найкращий друг - моя донечка!!! Люблю, люблю, люблю!!!
Сім"я це найдорожче, що у нас є!!! Свята це найвеселіше, що ми можемо провести разом!!!
Любові вам, тепла і затишку!!! А я добавлюсь у веселу компанію чудесного СП!


Немає коментарів:

Дописати коментар