понеділок, 25 липня 2016 р.

CAS понеділок

Привіт любі мої)))) Сьогодні пост для моєї ДК із Індії Peek a boo Designs, сьогодні мій пост натхнення, і у мене КАС понеділок, а чого б і ні)))) Тим більше готувала пост спеціально по діючому завданню Only layered.
Hi everyone! Today I up with layered projects. I invite you to the have a look 

The first project consists of a card series.

Мене дуже захопив набір штампів, я не стрималась і зробила серію із трьох листівочок миттєво)))
 I really liked the set of stamps. I could not resist and made three immediately)))
 Якщо у вас є хоча б одне Дістресс чорнило, то ви щасливий скрапер!
 if you have at least one distress ink, you're in luck!
  Такі листівочки запросто можна подарувати друзям чи рідним)))
These cards can given to friends and acquaintances)))



 І направду важко вибрати, яка із листівочок мені більше подобається))))
 Its really hard to choose a favorite )))


 Другий проект - невеличка ніжна листівочка із просто неперевешеними штампами колібрі, у мене він  зелений, а чого б і ні? )))
My project number two - a small card with a a delicate stamps .
 Магія, правда?
 Magic Bird, is not it?
Третій проект на сьогодні - це сторіночка, яка сама говорить за себе.
 My third project of today is a LO. 
 Всі мої сьогоднішні проекти створені в одній і тій же техніці.
 All my projects for today are made in the same technique.


 Також я підготувала невеличке відео процесу створення фону для сторіночки, можна переглянути ось тут.
 I've made for you step by step video tutorial with my projects. Enjoy watching! If you have questions please write in the comments.

В роботі я використала такі штампи:
In my projects I have used:
set stamps 
Awesome mini
humming blossom
messy lines

 Layered Dahlias

Скетч Бумага Марака

Немає коментарів:

Дописати коментар