суботу, 7 травня 2016 р.

Фон з нуля, сторіночка на темному фоні

Хорошого вам вечора, а хто буде читати зранку - то гарного вам дня і смачної кави. А так, як я ще пишу сьогодні, то вітаю усіх із міжнародним днем скрапу!!!! Нас 1000000000 по усьому світі, таких нестримних дівчат і хлопців, які люблять шурхотіти папером, вимащувати руки у фарбу і тихо балдіти.....єєєєєєєє....нехай ваша душа завжди радіє і співає, тільки так, насолоджуючись процесом, можна получати задоволення...прямо зараз, в оцю саму хвилину, хватанути свій пензлик, свої фарби, і творити...не думаючи для чого, а навіщо, а куди потім.....просто кайфонути!!!!! Такі ми)))) Дякую усім, хто підписався на мій бложик, рада усім.

А сьогодні кайфуємо разом із СкрапЕго, де я показую як можна зробити темний фон для сторіночки, який до речі, спершу планувався бути білим із чорними вкрапинами)))) хе-хе-хе))) Та маючи банку Чорного джессо я вам мушу сказати, дуже тяжко стриматись від експериментів!!!
Ну дуже вже мені подобається ця сторінка.......

Поїхали?
Для МК бвикористала:
Гессо белый
Гессо черный
Грунт Белый
Клей
Текстураня паста Гладкая
Спрей Голубика
Текстурная паста Прозрачная
Синяя пуговка
Пудра для эмбосинга Черная


І хто ще не знає, то запрошую на солоденьке - конфетку-цукерочку, єєєєє скупити як не усе, то хоча би трохи свою душу порадувати в магазинчику СкрапЕго.


А до речі, ви знаєте, що Его - це сім"я? Тут можна прочитати більше. А ще зовсім скоро у нас буде НОВИЙ МЕГА КРУТИЙ РЕЛІЗ!!!! Обов"язково приходьте до нас іііііііііііііііііі "попробуйте це першими" !!!!

p.s. Сім"я Его затягнула мене в перископ)))) Ви там є? Давайте зустрічатись))) А то я знайшла друзів по ФБ із США, і тепер ночами слухаю їхні трансляції))))




3 коментарі:

  1. От-от! Усі сплять, а я з трафаретами, спреями та пастою...
    Супер-сторінка! Така містична!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. та хто там спить)))) усі туту, рядом, біля монітору)))) зі святом!!!!

      Видалити
    2. Навзаєм! А мої сплять :)) хоч вночі дають мамі відпочивати... з мастихіном)))

      Видалити