вівторок, 29 березня 2016 р.

Інтер"єрні букофффки

Хорошого вам настрою. Знаєте, як і кожна мама у світі, я думаю, що моя донечка найкраща у світі))) Нещодавно їй було 5 років, ОГОГОГОГОшечки яка уже доросла! Я робила у її кімнатку буковки, величенькі такі. Повісили на стінку, на диво Саша залишилась задоволеною. А ще, дякуючи ТМ СкрапМир, я все більше дружу зі скрап папером. Так от, мої буковки повністю із нього + трішки чипборду Scrapiniec.

Відразу скажу, зйомка робота була вночі, кращого моменту на жаль, я не підловила. Місяць у нас туман+дощ+сніг, і я на роботі. Але усі кольори вдалось відобразити максимально точно. До речі, тут BabyGirl використала по прямому призначенню))) Пам"ятаєте, я вам уже показувала весільну рамочку із ним же? Так от, скажу вам пачки скрап паперу 30*30 вистачає багацько на що)))
Усі детальки вирізав мій вірний поміЧник - плоттерок. Кріпила усе на улюблений клей ScrapEgo. Люблю його використовувати, папір не веде, не морщиться, працюй собі з натхненнячком на пару)))
Кілька фото процесу. Усі детальки вирізаю на плоттері, дві штуки вирізаю із цупкого акварельного паперу - 250гр щільність, усе клею на клей. 
 Підбираю декор, чипборд, розетки, брадс....
 Розкладаю, пересовую, до тих пір, доки результат мені не починає подобатись, і тільки тоді усе остаточно фіксую на клей.
Фінальні букви вирішила кріпити на темно сірий папір, на білому мені усе зливалось)))
Хотілось мінімального декору.....вітряків....і просто букв із красивого і ніжного паперу....
Без мішки ні куди))) Є у ваших діток улюблені герої? У Саші це мішка і кіт))) Крапка, аби там які казки чи ігри, усе у нас з мішкою і котом....
Букви достатньо великі, килимочок плоттера 30*30, букви на весь простір вирізались...і для масштабу із іменинницею, останнім часом язик висолоплює для фото)))
Все таки творчість - це радість, в першу чергу для себе, для своїх рідних/ близьких / друзів....Хай радості у світі буде багацько і ще більше! Хорошого вам настрою, гарних посмішок, і як, раптом вам потрібні такі букви - скрап-папір ТМ СкрапМир вам точно допоже!

Галерея ПЧ СкрапМир

8 коментарів:

  1. От затійниця! Чудово вийшло. І Сашуня, бачу, задоволена))

    ВідповістиВидалити
  2. Надюнька - затейница!!
    Такие буковки не один день рождение могут служить!
    Только циферку меняй!))
    Витрячки прикольные!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. аха))) циферку точно міняти буду, хоча думаю, на наступний рік захочетсья нових букф)))

      Видалити
  3. What a cute, beautiful daughter you have, my friend!
    Love your creation, the colour combination is perfect for a girl's room!
    Thank you for the tutorial!

    ВідповістиВидалити
  4. Надюшка, такий гарний пост получився, від душі! :)
    Дуже красиві букви, колір, папір, декор додатковий! Дуже сподобалося!
    Цьочик і вітання Сашуньці! Здоров'ячка міцного, хай гарно вчиться і готується до школи, доросла дівчинка!
    Обнімаю Вас, дівоньки!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. і тобі 10000 обнімашок!!!! дякую за теплі слова!!!Саші передам)))

      Видалити