неділю, 13 березня 2016 р.

Фото натхнення

куку))) Вітання всім! Робота така робота, що від неї потрібно відпочивати.....а то чоловік навчився булочки пекти)))) Так от)) відпочиваю я тіко з фотоапаратом...з тих пір, як побачила одну статтю, де так гарно написали про можливості камери, своє нещастя не можу назвати гордо-  камера...але дещо нею вчуся ))) Запутала вас? У нас сніг валить...от тобі і весна....я поховала уже зимову одежу, а він пішов...А у вас як? Неділя  як неділя?

Я вирішила взяти участь в одному цікавезному фото-завданні від Я-Фотограф!.....

Ото же ж, уміють дівчата зарядити! Прямо хочеться бігти і знимкувати!!!!
До речі, як думаю, що мені хочеться собі купити, аж стає страшно....що я не нормальна людина...бо мрію про фото - зону....про камеру.....про об"єкти.....аааааа.....я же ж дівчинка, треба мріяти про платттячкооооооо... а у вас як із мріями? )))))
І надихаючий баннер....


Немає коментарів:

Дописати коментар