середу, 20 березня 2013 р.

МК Блокнот з нуля

салютік всім великий. вирішила я писати однією мовою, а пишу всерівно обома))))  хай уже розділ МК буде українською, вона мені і рідніша )))
і знову я на ті ж самі граблі наступаю. ну який з початківця вчитель? зате, я пишу про свій власний досвід, дуже сподівають, що і вам він пригодиться.
значить - блокнот із самого початку. в інтернеті багато є описів, багато різних МК. сіла я собі з кружечкою кави, передивилась, голова закрутилась і вирішила починати робити, а далі все прийде саме собою. тому прошу писати мені про мої можливі помилки.
зараз я працюю над собою і своєю акуратністю, тому в даній роботі використано мінімум матеріалів, я просто дуже старалась зробити просто, акуратно із можливістю легко записувати необхідні рецепти в кулінарну книгу.



крок 1. підготовлюємо необхідні матеріали. у моєму випадку це 30листків офісного паперу формату А4 із напечатаними на них лініями і квітами для сторінок блокнота (у моєму випадку з ромашками), 7 листків фактурного кардстоку (у мене відтінку кави з молоком і з фактурою дрібний льон) форматом А5 (формат моєї кулінарної книжки), палітурний картон форматом на 1см із кожного боку більшим за А5 (я люблю коли обкладинка трішки більша за вміст), тканина 24см*16см 2шт, кольца для з"єднання 2шт, шнур для зав"язки, декор, клей момент кристал.

крок 2. робимо обкладинку нашого блокнота. я робила по своєму ж 
тільки цього разу картон брала палітурний. машнка його добре прошиває, хоча в мене і ще старезна як світ машинка ))))


крок 3. наносимо штампи  на 5-ти роздільних листках із фактурного кардстоку. у мене це Рибні страви, овочеві страви, салати, випічка, консервація.








крок 4. декор 5-ти роздільних листків. у мене він мінімальний - скрап-папір, лєнти, брадс, бісер, гудзик. все добре закріплюємо і прошиваємо на машинці. перед прошиванням продумайте свій декор і або пришивайте відразу, тоді зворотній бік закривайте скрап-папером ))) або просто спочатку зшийте, а тоді вже клейте до основи. ще мені дуже сподобалась ідея Валюші
для відокремлення роздільних листків. так зробимо і ми ))) проб"ємо 5 люверсів  і зав"яжемо в них стрічечки )))


крок 5. два литки кардстоку нам потрібні для форзаців нашого блокнота. у мене на них будуть звичані кишені із скрап-паперу, прошиті на машинці. добавляємо на них штампи - у мене це прості сині ромашки.прикріпляємо форзаци до облкадинок. можна на клей момент-кристал (як це зробила я), а можна на скотч, а можна потім ще й на машинці прошити зигзагом (як це зробила я). на  останньому форзаці пришиваємо вощений шнурочок для зав"язки нашого чудо-блокнотика. а на титулці у мене пришитий гудзик синенький, за який цей шнур і буде зав"язуватись і не давати блокнотику відкриватись, коли не хотять його відкривати)))


крок 6 вставляємо люверси в усі  роздільні  листки. пробиваємо дірочки в наших офісних листках, попердньо їх склавши (як це зробила я) або розрішавши до формату А5, акуратно, щоб вони співпадали із люверсами, для легкого відкривання і закривання блокнота.


крок 7 збираємо всі листочки, роздільні листки та титулки разом і любуємося на чудо-блокнотик!!! ура ми його зробили!! це так легко, всього сім кроків, спробуйте і у вас обов"язково вийде. можете робити один крок за один день, тоді за тиждень у вас буде готовий блокнотик, а можна і за годину зробити 1 крок, а можна і .....


все у ваших руках і у вашій фантазії!!! дякую, що дочитали до кінця. як ви думаєте, яка із мене писака таких МК? 

2 коментарі:

  1. Слушай, ну как же здорово ты справляешься с новыми горизонтами! Блокнотик чудесный получился. Люблю ромашечки!!
    Конечно, обязательно пиши свои МК и делись скрап-опытом!

    ВідповістиВидалити
  2. мої МК треба називати Як Надя робила....))))

    ВідповістиВидалити